Αγαπητοί εν Χριστώ αδερφοί,
Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Κυρίου, η
Ορθοδοξία, της οποίας την έννοια και τον όρο απέδωσε ο μέγας ομολογητής της
Ορθοδοξίας, ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ ο ομολογητής, που όταν τον ρωτούσαν οι αιρετικοί
"είσαι σε πλάνη όταν λες ότι εσύ είσαι η εκκλησία", κι εκείνος τους
απαντούσε ότι "είναι στην εκκλησία την Ορθόδοξη όποιος έχει Ορθόδοξη ομολογία".
Εννοούσε ότι αυτός έχει την ορθόδοξη ομολογία που δεν έχουν οι άλλοι. Σήμερα,
υπ αυτήν την έννοια οι μεν νεοημερολογίτες
εκπίπτουν της ορθοδόξου ομολογίας για τους εξής λόγους: για τις δεκάδες
οικουμενιστικές αιρετικές εγκυκλίους, για το σχίσμα που έκαναν το 1924, για την
βλάσφημη εισαγωγή τους και την αποδοχή του ΠΣΕ, την μεγάλη βλάσφημη άρση των
αναθεμάτων από τον μασόνο 33ου βαθμού και εξυπηρετητή ραβινικών υποχρεώσεων σε
συναγωγές εβραίων Αθηναγόρα, την καταπάτηση του Ιερού Πηδαλίου και πάνω από 700
κανόνες, διότι οι ιεροί κανόνες είναι γραμμένοι εν πνεύματι Αγίω. Διότι οι άγιοι
ήταν θεοφόροι. Διότι δια του οικουμενισμού των συμπροσευχών και των αποδοχών
των δογμάτων των άλλων ψευδο-θρησκειών έγινε πλέον ένα ιουδαϊκός μοχλός να παραδώσει
την Ορθόδοξη πατρίδα μας στα νύχια του αντιχρίστου. Η κίνησή τους αυτή
επισφραγίζεται με τις αρνησίθρησκες εγκυκλίους περί του θέματος της αποδοχής
του αριθμού 666, το οποίο ισχύει και για την πληθώρα των παλαιοημερολογιτών σαν
νούμερο αναγνώρισης και ταυτότητός μας. Αυτά όλα συν την αποδοχή μασόνων
επισκόπων δεικνύουν ότι οι νεοημερολογίτες δεν έχουν ορθόδοξη ομολογία.




